17 november, 2008

Tentaplugg denna måndag kantas av....

Anthon Berg strawberry & orange.

Kaffe.

Panik över forskning som blöder likt ett öppet sår pga min arbetsbrist tills post tenta.

Panik över kliniska examinationen i morgon.

Musiken "More Modern Short Stories From Hello Saferide" i bakgrunden.

En önskan om att se film (Hancock och Definitely Maybe) och äta ostbågar i kväll som bara förblir en önskan.

Nu laga middag åt Bill & Bull; gräddstuvade nudlar med svamp- och rödlöksfylld kycklingfilé toppad med syrlig apelsinsås.

8 kommentarer:

Dr. Jollan sa...

åh. jag älskar ostbågar... jag har faktiskt fallit stenhårt för dom nya OLW med mindre fett. känns inte lika onyttiga men ändå härligt OSTIGA :D

Får jag utmana dig? Läs mer på min blogg isf! :)

take care.

Fredrik sa...

drj, utmaning är antagen (x4) och utförd. Enjoy.

Anonym sa...

GL HF, som dom säger.

(Noga räknat är det väl knappast arbetsbrist du har, snarare arbetsöverskott och tidsbrist ...?)

KatBat sa...

När var det du sade att du kunda komma och laga mat åt mig????? *harkel*

Fredrik sa...

kat, whenever madame känner the need.

Boris sa...

I så fall anmäler jag dagligt behov av matlagning. Eller gäller det endast kvinnor?

KatBat sa...

madame känner need. nu. please?

Fredrik sa...

boris, well dagligt behov kan jag nog inte stå till tjänst med. Fast du fick ju din kattfisk varm för några dagar sedan. Thehe.

kat, åkejrå. Står du för flygbiljetten?