14 november, 2008

Ett måste om man jobbar/kandidatar på barnavdelning

10 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart! Undrar om jag inte behöver ett sånt i julklapp?

Anna (Orka mera) sa...

Oj vilken söt! Alla barnen kommer att älska dig om du har ett sånt!

KatBat sa...

gulligull! Dock tror jag att hygienrutinerna och dess efterföljare (oss alla förhoppningsvis en vacker dag) skulle hoppa högt och kasta ut en med huvudet före...

Pysseliten sa...

Vi träffade en kille på barnavdelningen som satt rullögon på sin bild på passerkortet, tom en sådan liten sak skänkte ett ögonblicks glädje, och då var jag där med min 15-åring!!

KrimDoc sa...

Ja' vill också ha en sån...
:)

Boris sa...

Jag skall ju lätt ha en äve när man inte jobbar på barnavdelning. Man lär ge ett såå seriöst intryck...

Marie sa...

Men å så fin!!! Sån borde man kanske ha på geriatriken också :)

Du, jag är hemskt ledsen, men jag har dyvlat på dig en "utmaning" hos mig.

Fredrik sa...

kottemamman, det tycker jag du behöver.

anna, ja vem vet. Den vore rolig att ha den gången man ska göra placering på sådana avdelningar.

kat, screw dom. Rör inte min dinosaurie I say.

pysseliten, fantastiskt tips!

mr forensic, det vill jag också. Måste införskaffa en.

boris, såklart du gör.

marie, självfallet. Tänk glädjen hos de gamla. Utmaningen är antagen, har gjort den förut men kan säkert gräva fram några fler lik ur garderoben. Oh them bones.

Dr Wannabee sa...

Sååå söt, jag vill ha en rosa drake. :)

Fredrik sa...

drw, det skulle nog bli hur sniggt som helst.