09 november, 2008

Jag längtar

7 kommentarer:

Pysseliten sa...

Film är kul, men jag gillar inte att gå på bio. Tyvärr. Men å andra sidan måste jag inte se allt färskt och först, jag har tid att vänta. I morse tittade jag på "The firm" med Tom Cruise (medan familjen sov). Den var bra!

KatBat sa...

åh ja! lätt att det blir en "biofilm"! När kommer den?

Fredrik sa...

pysseliten, jag är inte heller någon särskild bio-människa. Sitter hellre hemma i soffan och njuter av bildspelet. Vissa filmer är det dock lite bio-plikt på, exempelvis denna "Australia".

kat, den kommer snart, december om jag drar mig rätt till minnes. Vinterns blivande mästerverk om du frågar mig.

Pysseliten sa...

Nope, november står det i slutet av trailern.

Fredrik sa...

pysseliten, jo för vissa delar av världen. Kollade upp det, den har på svensk mark premiär den 25:e december.

Anonym sa...

Ahhh! "Storfilm" som det ser ut. Har två biocheckar, så det skulle kanske vara läge att lösa in dem...hm?! Tack för tipset!

Fredrik sa...

rolf, no doubt det vore ett ypperligt tillfälle.