30 oktober, 2008

Öronbalsam 2008

Skölj mina öron, rensa ut damm och skräp, fyll dem med ljuvlighetens auditoriska sötaste honung.

Årets bästa album äntligen i mina händer. Det är jag, tända ljus och livets rytmer.


"Always comes a day
You seek the other side
A need to wash away
From things we try to hide
You sense the innocence beyond the pale

Like an endless sea crashing into me
Hear the voice of love
See the change we make test the proof of fate
Speak you heart of gold
Be every story told"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter spännande. Har inte hört talas om men jag är öppen för allt som är nytt och bra! Tack för tipset :-)

Fredrik sa...

Maria, det är nog inte allt för många som hört talas om denna skiva. Tyvärr. Jag har dock alltid gillat den gamla rock-gruppen Winger och front-sångarens soloalbum har alltid berört mig på ett särskilt sätt. Detta senaste alster är dessutom det absolut bästa.