11 januari, 2011

Upploppet


Vi ses på andra sidan.

6 kommentarer:

Tolkia sa...

GLHF

Fredrik sa...

Tolkia, ! :)

FiaLisa sa...

Lycka till!

Fredrik sa...

FiaLisa, tack. Hoppas att även din gick vägen och du ramlar på rätt sida av gränsen.

Anonym sa...

"Goten Glück!" Ska tänka på dig imorgon medan jag fortfarande desperat försöker trycka in några uns av välavvägd kunskap.

Kämpa på! Du kan det här nu. Tänk bara på att skriva ner även det uppenbara!

Fredrik sa...

Forskarmamman, fortsätt mata. Allt du får in är ett steg närmare att klara den. För mig gick det inte überdåligt, långt ifrån perfekt, men någonstans i gränslandet av helt ok. Jag hoppas på det bästa således.

(men nota bene, mitt "pilschema" mellan olika endokrina sjd som du noterade på whiteboarden var mig väl till hjälp)