17 augusti, 2010

Ordlös

Lider en total brist på tecken att sätta i skrift. Allting hos den lilla familjen går sin familjära lilla gång likt så många gånger förut. Storgrabbens rum renoveras på kontinuerlig basis och man börjar, med god välvilja, skönja någon sorts genomgående tanke i alltihop. Uppenbarligen visar det sig att kombinationen av föräldraledighet och renoveringsstart kan ha mycket dåliga effekter på doktorandpappor eftersom de, utöver nödvändiga renoveringsprylar som sängar, möbler och förvaringslösningar, även köper en 32-tums platt-tv från SAGA och smäller upp på väggen. Lägg till det ett mycket behövligt GPS-navigeringssystem till bilen. Ehrm. Nödvändigt var det ja. Annars lite packplanering inför en kort weekend med barnen på annan ort till helgen, vad som helst för att undkomma tristessen av the obvious bårdom.

Njurmedicin.

Still ain't fun.

2 kommentarer:

Tolkia sa...

Tentaläsning still ain't fun, kanske? Jag levde i illusionen att jag gillade neuro tills det blev dags att börja dunka in det på allvar (och nu har jag glömt det).

Med tanke på min åsikt om din älskade kirurgi så förväntar jag mig dock att jag skall tycka att njure är top of the pops. XD

Fredrik sa...

Tolkia, njuren är njutformad. That's it. Har jag lärt mig från bloggosfärens bästa Mårr.