03 maj, 2009

Long time, no connection

Länge leve det moderna samhället.

Tänk norröver, tänk inland och tänk händelser som inte har det minsta liknelse med ett uppkopplat samhälle så har ni en bild av den gångna veckan i stort. Har tillbringat tiden med människor i både höga och låga dialoger av diversifierad karaktär. Fotat in absurdum och kameran är fylld med några fantastiska guldkorn till bilder bland de hundratals jag samlat på mig. Från flammande eldslågor mot mörk himmel till stormande forsar med ackompanjerat öronbedövande dån och där emellan glatt leende barn.

Men jag är tillbaka till livet i stort med allt vad det innebär. Forskning, studier och familjen.

Vardagen, ni vet.

3 kommentarer:

Tolkia sa...

Ah, där var du igen. Jag började undra.

Pysseliten sa...

Härligt! Med Valborg startar våren "på riktigt", även om vi har gott om vår ute redan här i S-holmstrakten! Jag har skördat första sparrisen och i år ser det ut att bli gott om knoppar!

Fredrik sa...

Tolkia, det var behagligt att försvinna en liten stund.

Pysseliten, ah om jag ändå hade mig ett trädgårdsland. The lyx.